суботу, 23 жовтня 2010 р.

Налаштування інтернету "ОГО" на TP-Link TD-W8101G



Нещодавно я придбав модем TP-Link TD-W8101G.

Це перший пристрій фірми TP-Link, який я використовую. Зазвичай, я налаштовував D-Link.
Мені потрібно було налаштувати ADSL-з'єднання та роздачу інтернету через wi-fi.
Все стандартно - підключив, зайшов на веб-інтерфейс, почав налаштування...
І тут зрозумів, що в даному модемі немає деяких звичних пунктів, які є в D-Link'ах...
Пробував різні настройки - не міг налаштувати. :(
Пішов на форум абонентів "ОГО", щоб знайти документацію. Налаштувань під дану модель я не знайшов.
Після тривалого пошуку в гуглі - знайшов pdf-файл з налаштуваннями даного девайса під потрібний мені провайдер. Далі все пішло "як по маслу". :)
ADSL-з'єднання налаштував, wi-fi також.
Отже, закидаю даний мануал - може кому пригодиться.
Скачати:

Посилання №1
Посилання №2
Посилання №3 
Посилання №4


Немає коментарів:

Дописати коментар